فرگوسن: با ده تا غایب نتیجه خوبی گرفتیم

فرگوسن: با ده تا غایب نتیجه خوبی گرفتیم




 

 


فرگوسن: با ده تا غایب نتیجه خوبی گرفتیم


تاریخ : سه شنبه ،
6 دی 1390

سرالکس فرگوسن مربي منچستريونايتد در صحبتهايي به تمجيد از تيمش به دليل برد پرارزش 0-5 مقابل ويگان در آخرين ديدار اين تيم در سال 2011 پرداخت.


سه گل از دیمیتار برباتوف و گلهای پارک جی سونگ و آنتونیو والنسیا این برد ارزشمند را رقم زد.

درپایان این دیدار سرالکس فرگوسن به اسکای سپورتس نیوز گفت:« با درنظر داشتن این نکته که 10 بازیکن ما در این بازی غایب بودند، این نتیجه من را خوشحال کرد. ما مجبور بودیم که قدرتمان را دراین بازی به نمایش بگذاریم. ما باید مقابل حریف می ایستادیم.کریس اسمالینگ و فیل جونز به دلیل بیماری در ترکیب تیم نبودند و ریو فردیناند در تمرین روز قبل از بازی دچار کمردرد شد. من فکر می کردم که فردیناند می تواند برای تیم بازی کند، خود او هم می خواست ولی این طور نشد. غیبت این سه بازیکن، چند ساعت قبل از بازی مشخص شد و این ضربه بدی برای ما بود.»

فرگوسن ادامه داد:« بعد از آن بود که ما مجبور شدیم تا به فکر راه چاره ای باشیم تا به بهترین نحو ممکن خط دفاع تیممان را بچینیم. من می خواستم رافائل داسیلوا را در پست دفاع راست به کار بگیرم ولی ناگهان یادم آمد که قد در کنار تجربه فاکتورهای کلیدی و مهمی هستند، پس انتونیو والنسیا را به کار گرفتم.»

با این برد قاطعانه و با توجه به نتیجه تساوی بدون گل سیتی مقابل وست بروم، منچستریونایتد توانست از نظر امتیازی با سیتی برابری کند و به تیم همشهری برسد.



کلمات کلیدی : اخبار ورزشی ، خبر ورزشی ، اخبارورزشی ، خبرورزشی ، اخبار جام جهانی ، کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی ، زلاتان ابراهیموویچ ، اخبار خارجی فوتبال ، اخبار مهم خارجی ، اخبار فوتبال جهان ، خبرهای جام جهانی ، بایرن مونیخ ، اخبار لیگ اسپانیا ، خبرهای ورزشی ، اینترمیلان ، اخبار اروپا ، عکس کریستیانو رونالدو ، سایت فوتبال ، جدول لیگ آلمان ، جدول لیگ اسپانیا ، جدول لیگ ایتالیا ، سایت گل , تیم بارسلونا ، تیم رئال مادرید ، مصاحبه مورینیو ، روزنامه گل ، لیونل مسی ، رونالدو ، اخبار امروز فوتبال ، نتیجه بازی رئال مادرید ، اخبار فوتبالی ، قهرمان آسیا در سال ، روزنامه ورزشی ، روزنامه خارجی , سایت خبر ورزشی ، تک گل